Taygetos Teaser : Ταΰγετος

Καλησπέρα...

Από εδώ θα διαβάζεται τις εμπειρίες μου για το ορεινό τρέξιμο καθώς και τις προπονήσεις μου.


Thursday, August 12, 2010

Έχω να τρέξω από την 1/08/2010.. πρώτη φορα που είμαι σε τόση δρομική απραξία από τον Γενάρη... που τρέχω συστηματικά... Ισως είναι και για καλο γιατί ξεκουράζω το σώμα μου... παρόλο την δρομική απραξία κάνω κολυμβητήριο όσο μπορώ για να διατηρήσω την αερόβια αναπνοή μου...χτες έκανα στην πισινα 1,5Km συνεχόμενα 40min.. ένω είχα ενέργεια για να συμπληρώσω τα 2Km... Πρέπει όμως κάποια στιγμή όμως να το δοκιμάσω το πόδι μου... έστω και μερικά λεπτά χόρτο για να δω τα σημάδια που θα μου δώσει... έχω αρχίσει και Φυσιοθεραπείες και έχουν βοηθήσει... Τουλάχιστον σε βαθιά καθίσματα και περπάτημα δεν με ενοχλεί... σήμερα θα δοκιμάσω 13K ποδήλατο και αύριο θα κάνω ένα μικρό test στο χόρτο του σταδίου... Ο ινώδεις ιστός που φαίνεται να είχε δημιουργηθεί έχει υποχωρήσει αισθητά λόγο του lazer , υπερήχου κλπ ... Αγορασα εναν υδροδοχιο γιατι στην τελευταια μεγαλη προπονηση με τον Βαγγελη http://connect.garmin.com/activity/42674505
μου έσπασε το υδροδοχείο (ευτυχώς όμως στα τελευταία 9Km) και την έβγαλα με ένα μπουκαλάκι που μου έδωσε ο Βαγγέλης... εάν και πονούσα σε όλη την διαδρομή λόγο αχιλλειου ένιωθα δυνατός... και στις αναπνοές (ίσως επειδή δεν πιέζαμε τόσο πολύ), αλλα και ο κορμός μου δεν ένιωθε κουρασμένος, ίσως παίζουν ρολο κάποιες ασκήσεις κορμού που έχω αρχίσει σύμφωνα με το http://vimeo.com/12822933 μπορεί να μην φαίνονται δύσκολες αλλα εάν γίνουν σωστά αρχίζουν και πιέζουν αρκετά οι κοιλιακοί...
Το υδροδοχείο είναι της Platypus που ανοίγει συρταρωτά το οποιο ειναί και ακριβό αλλα δεν τον έχω συνηθίσει καθόλου στη επαναπλήρωση υγρών θα πρέπει να το δοκιμάσω αυτό... Παρατηρώ ότι σε τέτοιους ασκούς χωρίς βιδωτό καπάκι είναι πιο δύσκολη η επαναπλήρωση υγρών... Έχω μια διαίσθηση ότι ο καλύτερος σάκος απο όλους πρέπει να είναι ο Marco olmo 5L, το νερό το έχεις σε 2 μεγάλα υδροδοχεία μπροστά ενώ εάν θέλεις μπορείς να βάλεις και ασκό στο πίσω μέρος, ενώ έχει και αρκετό χώρο για να βάλεις τα απαραίτητα πίσω... νομίζω ότι θα είναι η επομενη μου αγορά :) εξάλλου θεωρώ ότι το γέμισμα των μπουκαλιών είναι πολύ πιο απλός και γρήγορος από το υδροδοχείο πλάτης...