Taygetos Teaser : Ταΰγετος

Καλησπέρα...

Από εδώ θα διαβάζεται τις εμπειρίες μου για το ορεινό τρέξιμο καθώς και τις προπονήσεις μου.


Saturday, May 22, 2010

Σήμερα έκανα μια διαδρομή 25K με +1450m.3:49:09 Σήμερα χρής. πρώτη φορα τα μπατον (RAID LIGHT) όπως και τον σάκο 10L (raid Light). Τα μπατόν έχω μια Υπόνοια ότι με βοήθησαν ..

Νιώθω τα πόδια μου λίγο πιο ξεκούραστα σε σημεία της διαδρομής... Επίσης Έβρεχε Καρεκλοπόδαρα σε κάποια τμήματα της διαδρομής... Ενώ το αδιάβροχο-αντιανεμικο της LDL, βοηθησε κάπως την κατάσταση ... φόρεσα το ζακετάκι πάνω από τον Σάκο... επίσης όλη την διαδρομή την έκανα με πλήρης εξάρτηση/εξοπλισμό για utmb εκτος από τα φακελάκια του ισοτονικού που έπρεπε να έχω μαζί μου μέσα στο σάκο ....
Περιμένω, πως και πως το Κολυμβητήριο για να αναρρώσουν τα πόδια μου για το επόμενο ΜΕΓΑΛΟ Long run στις 30/5. Στοιχεια τις διαδρομής που έκανα εδώ ... connect.garmin.com/activity/34109429