Taygetos Teaser : Ταΰγετος

Καλησπέρα...

Από εδώ θα διαβάζεται τις εμπειρίες μου για το ορεινό τρέξιμο καθώς και τις προπονήσεις μου.


Friday, February 18, 2011

Αρχίζω και νιώθω καλά και μετανιώνω όλο και πιο πολύ που δεν θα πάω στον αγώνα 100Km στα Μέγαρα. Αλλα! Πάντα υπάρχει ένα "Αλλά" που μας συνετίζει. Δεν θα ήθελα να πάω στα Mέγαρα μόνο για την  εμπειρία, εφόσον έχω τρέξει σε δρόμο τέτοια απόσταση, αλλα θα ήθελα να έχω σαν στόχο το όριο των  100Km σε 10:30h που είναι και το όριο για το "Σπάρταθλον", αυτά σε συνδυασμό με τους τραυματισμούς από Utmb και Ροδόπης με επιφυλάσσουν να τρέξω. Την τετάρτη έκανα  μια διαδρομή η οποια συνδυάζει μονοπάτι και άσφαλτο (10Km+10Km) με +700m υψομετρική http://connect.garmin.com/activity/68570016 και την επομενη ένιωθα έτοιμος να ξανατρέξω, αλλα επίτηδες έκανα εναλλακτική προπόνηση με ποδήλατο, μου φαίνεται ότι αυτό το στιλ εναλλαγών ποδηλάτου και τρεξίματος μου ταιριάζει από ενεργειακής απόψεως αλλα και από την πλευρά τον τραυματισμών στα πόδια μου. Σήμερα (παρασκευή) ένιωθα κάπως καλά και το πίεσα (για τα δικά μου δεδομένα) προσπάθησα να κρατήσω έναν ρυθμό με 5min/km http://connect.garmin.com/activity/68896218 το οποιο βγήκε ωραία και στρωτά...