Taygetos Teaser : Ταΰγετος

Καλησπέρα...

Από εδώ θα διαβάζεται τις εμπειρίες μου για το ορεινό τρέξιμο καθώς και τις προπονήσεις μου.


Wednesday, February 23, 2011


Μυστράς - Τσάρκος +1700m

Την Κυριακή ήθελα να τρέξω μια ανάβαση στον Ταΰγετο και να το συνδυάσω με "λίγο" χιόνι. Η εβδομάδα πήγαινε καλά με τις πρώτες μου διαλειματικές να μην μου δίνουν πόνους και έτσι ξεκουράστηκα μια μέρα και την επομένη(Κυριακή) έκανα την παρακάτω διαδρομή. http://connect.garmin.com/activity/69311411

Ξεκίνησα από Μυστρά και κατέληξα λίγο πριν τον βοτανικό σταθμό(Τσάρκος). Η διαδρομή ήταν μια χαρά στην αρχή αλλα καθώς πλησίαζα τα 1100m άρχισε το χιόνι. Άλλαξα τα παπούτσια μου και συνέχισα, το ύψος του χιονιού άρχισε να ανεβαίνει με αποτέλεσμα ο ρυθμός όταν κοίταξα το garmin μου ήταν 52min/Km!!!! Το χιόνι ήταν τόσο πολύ που έμπαινε σχεδόν ΟΛΟ το πόδι μου μέσα στο χιόνι.
Πραγματικά δυσκολεύτηκα παρα πολύ γιατί τα παπούτσια μου από το πολύ χιόνι έβγαιναν από τα πόδια μου ενώ δε μπορούσα να τα σφίξω πιο πολύ επειδή τα χερια μου ήταν είδει παγωμένα. Στην επιστροφή νόμιζα ότι θα ήταν πιο εύκολα αλλα με τον κατήφορο βούλιαζες όλο και πιο πολύ μέσα στο χιόνι. Μόλις κατόρθωσα και βγήκα από το χιόνι (είχαν είδει περάσει 5 ώρες), άλλαξα τα παπούτσια μου, έφαγα κάτι ντύθηκα και αμέσως ξεκίνησα για την επιστροφή. Το χιόνι με καθυστέρησε παρα πολύ όπου τελικά έκανα 6:30 ώρες να επιστρέψω  στο Μυστρά.

Η διαδρομή πολύ όμορφη, αλλα χωρίς τον σωστό εξοπλισμό βάζεις τον ευατό σου σε κίνδυνο. Τελικά η διαδρομή με πήγε πίσω, γιατί μετά από 6:30 ώρες διαδρομής πρέπει να ξεκουραστείς κατάλληλα για να μην σου βγούν τραυματισμοί. Έτσι στο υπόλοιπο τις εβδομάδας θα κυλήσει χαλαρά και μέσα στο σαββατοκύριακο ίσως τρέξω ένα μικρό trail run.