Taygetos Teaser : Ταΰγετος

Καλησπέρα...

Από εδώ θα διαβάζεται τις εμπειρίες μου για το ορεινό τρέξιμο καθώς και τις προπονήσεις μου.


Tuesday, February 15, 2011

Είναι η τρίτη εβδομάδα ουσιαστικής'(λέμε τώρα) προπόνησης που διανύω...

Δυσκολευόμουν αρκετά να πείσω τον εαυτό μου να κάνω έστω και μια διαλειμματική την εβδομάδα, (ειδικά τώρα που χιόνισε στον Ταΰγετο) και έτσι τα (μικρά)long runs στα μονοπάτια του Ταυγετου με κέρδιζαν. Όμως τελικά έπεισα τον εαυτό μου, και έτσι έκανα 5 χιλιόμετρα ζέσταμα και 500m ανηφόρα 80% με +25m θετική υψομετρική,  με χαλαρό τρέξιμο επιστροφή επί 5, και μετά αλλα 5 χιλιόμετρα χαλάρωμα, ασκήσεις κορμού, μονόζυγο, και διατάσσεις. Ο όγκος ήταν μεγάλος όπως μου φάνηκε μετά, αφού είχα καιρό να κάνω τέτοια προπόνηση. Μετά ένιωθα αρκετά καταπονημένος αλλα όχι πιασμένος. Σήμερα νιώθω καλά και ίσως κάνω λίγο ποδήλατο πολύ χαλαρά... δεν κοιτάω τόσο πολύ τα χιλιόμετρα που κάνω εβδομαδιαίως αλλα πιο πολύ πως είναι τα πόδια μου, μετά από τους καμένους τετρακέφαλους που είχα μετά την Ροδόπη, όπου έκανα ένα μηνα να συνέλθω.
Πολλοί γνωστοί μου προετοιμάζονται για τα 100 χιλιόμτερα (flat) στα Μέγαρα, έναν αγώνα ουσιαστικό για μένα λόγο προκρίσεως του Σπάρταθλον που προσφέρει αλλά δεν έχω προλάβει να κάνω ειδική προετοιμασία για αυτόν τον αγώνα και έτσι θα τον αφήσω να πάω φρέσκος στη Καρδαμύλη, ίσως ο αγώνας τον Μεγάρων να αντικατασταθεί από των Ευχίδιο άθλο (100χιλ.) τον Μάιο. Αλλα έχει αρκετή ανηφόρα ο αγώνας, όπου η πρόκριση για το Σπάρταθλον είναι πολύ δύσκολη.