Taygetos Teaser : Ταΰγετος

Καλησπέρα...

Από εδώ θα διαβάζεται τις εμπειρίες μου για το ορεινό τρέξιμο καθώς και τις προπονήσεις μου.


Saturday, February 05, 2011


 Μόλις γύρισα από άλλο ένα (μικρό) longrun στα βουνά του Ταϋγέτου... η αφορμή είναι ότι: για πρώτη φορά μετά από τον ROUT στη Ροδόπη αρχίζω και νιώθω καλά με τα αργά τρεξίματα μου. Φερ ειπείν μέσα σε μια εβδομάδα έχω κάνει 3 trail runs με συνολική υψομετρική ~3000m. Για χρόνους και ρυθμό δεν το συζητάμε, εξάλλου αρχίζουμε με βασική αντοχή... Το σημερινό Long run παρά ήταν αργό και τεμπέλικο... διότι είχα κάμερα μαζί μου επόμενος να περιμένετε μεγάλες υπερπαραγωγές στο youtube... ο βασικότερος λόγος ήταν, ότι έκανε καλή μέρα, μετά τις πρόσφατες χιονοπτώσεις και έτσι ήθελα να τραβήξω με την κάμερα μου το χιονισμένο τμήμα της διαδρομής. Το περίμενα πως και πως, αλλάζει εντελώς το τοπίο με το χιόνι γύρω σου... Αυτά προς το παρόν....